Rv 13+1

Kaivoin pari päivää sitten esiin farkut, joita olen pitänyt viimeksi pari vuotta sitten koska ovat olleet minulle liian isot. Nyt kaikki ennen niin sopivat housut ovat jo liian tiukkoja, joten iloitsin suuresti löytäessäni nämä housut jotka mahtuvat päälle nyt kuin nakutettu. Olen säästänytkin niitä oikeastaan juuri tätä tilaisuutta varten (aikas hassua..) mutta en tietysti olisi uskonut että niiden aika koittaa jo näin pian.

Vaikka raskausviikkoja onkin kasassa vasta 13+1 niin olen kuitenkin pyöristynyt vatsan seudulta jo mukavasti. Johtunee varmasti osittain myös siitä, että en ole kärsinyt lähes ollenkaan pahoinvoinnista ja olen syönyt kuin hevonen. Eilen kävin myös pitkästä aikaa oikein pitkällä kävelylenkillä ja sitä aion harrastaa myös jatkossa. Tuntui ihanalta saada raitista ilmaa ja unikin maistui heti paljon paremmin. Nyt tosin täytyy alkaa kaivella talvivaatteita esiin säilöstä, sen verran kylmä alkumatkasta oli. Kotiin päästyäni olinkin sitten jo aivan hiestä märkä.