Rv 29+5

Viikonloppu se on vierähtänyt harvinaisen löysissä tunnelmissa. En ole oikeasti juurikaan kotoa poistunut, mitä nyt eilen kampaajalla kävin ja tänään olen vähän siivoillut. Ei ole ihme, että paikat löystyy ja vyötärö katoaa, turha kaikkea on raskauden syyksi laittaa. Pikkunen on tänään ollut harvinaisen vilkkaalla päällä; kääntyilee ja pyörii minkä kerkiää ja mielenkiintoisimmat potkut olen alkanut tuntea kylkiluiden alapuolella. Alkaa vissiin olla jo sen verran iso että on aika usein pää alaspäin, sen verran inhottavaa paineen tunnetta ja juilimista tuntuu aika ajoin tuolla häpyluun kohdalla.

Huomenna olisi sitten taas uusi viikko alkamassa. Olen saanut pomoni kanssa sovittua joustavan diilin, eli olen töissä vain joka toinen päivä ja joka toisena päivänä huilin kotona, täydellä 7,5 h palkalla tietysti. Enpä usko, että tällainen järjestely olisi miespomon kanssa onnistunut, mutta olihan se esimieskin sitä mieltä, että parempi se on firmankin kannalta että olen edes muutaman päivän viikosta töissä kuin että olen koko viikon sairaslomalla. Toivottavasti supparit pysyvät sen verran aisoissa ainakin äippäloman alkuun saakka, että edes tämä järjestely luonnistuu. Nyt mennään siis oman kropan (ja tietysti pikkusen) ehdoilla.